vrijdag 22 april 2011

Een Dilka Bear graag!

Nog een extraatje op mijn lijstje "Things I want": een print van Dilka Bear.
Dilka Bear is een illustratrice uit Italië en haar tekeningen zijn echt helemaal te gek. Ze tekent triestkijkende meisjes (en af en toe een jongen) met een reuzehoofd in sprookjesachtige situaties. En ze verkoopt haar tekeningen nog ook.

Hieronder een overzichtje van enkele tekeningen gelinkt aan mijn bezigheden van het Lange Weekend. Al hoop ik dat ik me net iets vrolijker voel dan de tekeningen, anders wordt het maar een somber weekend.

Vanavond, vrijdag: op bezoek bij pasgetrouwde vriendin die ik in jaren niet gezien heb. Hoera! Ik ben er zeker van dat ik er vanavond heel wat gelukkiger zal uitzien dan de tekening.



Zaterdagavond: lekkers eten met de collega's. Njammie kikkerbillen!



Zondag: rust, chocolade en Liefde. Leve Pasen!




Maandag: met "het toneel" naar Oostende. Op bezoek bij meneer Ensor en lekkere viskes eten. Leve de uitvinder van de Verlofdagen! Leve Jezus die niet graag thuis was! Een mens zou zowaar uit pure dankbaarheid gelovig worden.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten