woensdag 6 april 2011

Make a list... Music 2 Buy

De ontdekking van de dag: http://www.makealist.com/.

Tot nu toe hield ik overal lijstjes bij: op post-its, via uitgescheurde papiertjes, in mijn hoofd,...
Slecht Punt 1: Het werd een rommelboel van jewelste.

Via Evernote hou ik al een tijdje interessante websites bij per categorie. Ik maakte er ook zelf documentjes met lijstjes. Slecht Punt 2: ik kan ze helemaal niet delen.

Dus als iemand een kadootje voor me kopen wil (tip tip), of me wil leren kennen (want dat kan je heel goed via mijn lijstjes), moest die op zoek naar mijn post-its en papiertjes. Of nog beter: hij of zij moest de ingang van mijn hoofd vinden. Onbegonnen werk, ik geef het je maar al op voorhand even mee.
Ik sta ook een paar keer per maand in de muziekwinkel omdat ik "muziek wil kopen". Maar, en daar is Slecht Punt 3, net op dat moment dwarrelen de niet-klevende post-its naar beneden, slingeren de papiertjes thuis rond en is mijn hoofd even leeg.

Maar deze middag zag ik het licht! "Als ik nu eens 'make a list' intik in Google"
En TaDaa! Daar was http://www.makelist.com/. DE oplossing voor Slecht Punt 1, 2 en 3.

En TaDaa! Hier is mijn eerste lijstje: Music 2 Buy
Een lijstje van samengeraapte artiesten, platen, cd's,...
Mijn eigenste toekomstige muziekverzameling zeg maar.

1 opmerking: