dinsdag 21 juni 2011

Licht in de duisternis

Op een dag, dan win ik de Lotto en dan laat ik me helemaal gaan op www.moooi.com en www.droog.com. Twee heerlijke webshops! Zo af en toe een minuutje neuzen op hun sites: mijn persoonlijke licht in de duisternis.En af en toe is die Lotto helemaal niet nodig. Hieronder mijn favorieten in de lampencollectie van Droog.

Verlies nooit meer je lamp, kleef hem op de muur
19.50 euro

Heerlijk! Er is plaats om je favoriete prulletje van de dag in de spotlight te zetten!
Die komt later in mijn woonkamer!
250 euro

*zucht* doet me denken aan een avondje op reis, een toverlamp, rust,...
395 euro


Ik heb niet bepaald een mooi hemd dat mag oplichten, maar mijn Kweetnie-Hoe-Mooi-Kleedje verdient wel een lichtje in haar hart!
125 euro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten