vrijdag 17 juni 2011

Lijstjes lijstjes lijstjes

Heeeeeeeerlijk vind ik het: lijstjes maken. Ik heb 3 echte lijstjes: Music 2 Buy, Things I want en Quotes I like. (doet er mij trouwens aan herinneren dat ik die dringend moet updaten) Maar in mijn hoofd en webbrowser krioelt het van de lijstjes: receptjes, ideeën voor men blog, wat ik wil in het leven, knutsellijstjes, 2do-lijstjes, liefdeslijstjes,... En gelukkig ben ik niet de enige, ben ik niet "die rare met haar lijstjes". Want kijk! Mia Nolting maakt ook lijstjes! En net als mij om dezelfde redenen: omdat ze bepaalde dingen niet mag vergeten EN om gevoelens van zich af te schrijven. Want eens op papier (of scherm hihi) is het uit je systeem, of toch voor even! Kan je weer even ademen of...slapen!




Misschien wordt het weer eens tijd om dat notitieboekje naast men bed te leggen.

(via)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten